Snö

Hej !
Va paff jag blev när jag vaknade imorse och detta mötte mej !!
SNÖ SNÖ OCH MASSA SNÖ

Jag som hade tänkt att plantera basilika, persilja och paprika ute på baksidan och så vaknar man till vintern igen..
Usch!!! Hoppas att det smälter bort fortare än fortast..
Nästan lika paff blev jag gick in till rosa rummet där jag har ställt alla små burkar som jag har planterat i. Det är så varmt där och plastar man krukorna så blir nästan som i växthus =)
Detta såg jag i fönstret och jag blev så glad !!
Det är små chili plantor som har börjat komma upp och det är samma i det lilla växthuset och i den glassbunken fast dom är inte lika hög där...
Så kul och får se om jag hittar några roligt frön på Esters Café som jag ska till idag med världens goaste Ylva. Ska bli så kul att träffas och äta gott och tittta på allt shabby, åh vad kul det ska bli.. Hoppas jag kommer hem med massa kul och fint
Bilder kommer ikväll !!! =)
Visade igår bilder på lampan som fick en stryka på bild och i går mellan reklamerna provade jag lite mer, två kuddar fick två texter på strukna. Tråkigt nog blev så gult i kanterna =( Så det var nog inte den bästa kvalitén på dom stryka på bilderna men fint blev det ändå :D
Alfies kudde fick en text och på den stora kudden står det
Lev Enkelt
Skratta ofta
Älska djupt

Den 14 mars fyller Skokartongen två år och detta måste ju uppmärksammas på nått vis, är inte helt säker hur bara.. En tävling kanske, Är faktiskt ingen fan av tävlingar på bloggen, vill hellre att folk blir följare eller gillare för att dom gillar bloggen och inte för att man kan vinna nått..
Vad tror ni om en tävling ????

Nu ska jag göra mej iordning för en sån efterlängtad shabbytur !! <3

Kommentarer
Postat av: Maria - Bloggdesigner

Åhh vad fina kuddar :)

2012-03-08 @ 20:41:36
URL: http://photographybyristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0