UTE

Hej alla !!
Vilken fin helg vi har haft, ännu en dag med sol och värme..
Nu ska ni få se bilderna jag lovade igår.. Har gjort lite ändringare ute bl.a så har zinkhjärtat med alla pärlhyacinter fått flytta ut =)
Gjorde även iordning det bordet som stod där symaskinsbordet står nu.. Nu står det gamla bort mellan dörren och altanen..
Kockumbordet kallar jag det för nästan alla krukor utom en är ett kockum fat eller kopp
Hittade dessa söta violer på våran ICA affär och med hjälp av massa mossa så passade den perfekt in i ett litet kockum fat
Här ä alla kockum grejer, två fat, en hink och en liten kopp som ä min favorit =)
Hoppas ni alla har det lika gott i solen och inte ä trött eftersom vi fick sova en timme mindre :/
Nu ska vi till mormor o äta våfflor, MUMMA !!!

Kommentarer
Postat av: Vardaxlyx

Så fint =)

Lite avis..jag vill oxå ha det så hihi!!

Jag vill även önska dig en kanon trevlig måndag!!

KRAM i stora lass

2012-03-26 @ 06:48:05
URL: http://vardaxlyx.devote,se
Postat av: Herta

Första gången som jag tittar in här. Vad vitt och fräscht Ni verkar att ha. Jag kommer tillbaks.

2012-03-31 @ 17:57:25
URL: http://hertabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0