Vrång

Hej !
Idag känner mej vrång, så vrång att jag har ordnat en app på Skokartongens Facebook som gör att man måste gilla sidan för att kunna se aktuell status, bilder och blogginlägg.. Det har varit många på sidan som kommenterat, kollat och röstat utan att gilla sidan. Kul med besök iofs men jag vet har ingen riktig kontroll över vad människor gör.. Och det tycker jag verkligen inte om, särskilt inte nu med tanke på den hemska kommentaren.
Jag har lite den synsättet att finns det en finns det flera..
Som ni kanske märker är jag inte på något gott humör, allt känns bara jobbigt och blää idag.. Inget är rolig, jag har inte lust att prata med nån utan bara få vara ifred. Får såna här dagar särskilt när jag har ont som jag har idag.
Har inte sovit ordentligt på några nätter och det gör oxå saken värre..
Så nu väntar värmefilten och dessa på mej..
Alla goa och snälla kommenterar som jag fått på sistonde gör dock gott och ny följare för delen oxå.... Roligt att fler och fler hittar hit och kommer tillbaka.. !!
Hoppas ni andra har en bättre fredag <3

Kommentarer
Postat av: Ekenäsliv

Aj aj, men så är det ibland, man kan inte ha bra dagar jämt eller hur?!?.. Imorgon blir en bättre dag ska du se.

Mycket fint du visade i förra inlägget:)

Sköt om dig!

Kram Anna

2012-03-09 @ 23:04:18
URL: http://www.ekenasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0