Ljuskrona



Hej alla !! =)

Passar på att blogga lite i reklampausen för Lets dance =)
Har arbetstränat 4 timmat denna veckan och det har superbra.. Roligt att se alla igen men jag tycker inte det är roligt att jag inte gör något nått, så jag ska prata med chefen och höra ifall jag kan gå 8-12 istället =)

Har tankat på med massa inspiration ifrån nya numret av Isabelle, Drömhem & trädgård och min älskling
Jeanne'Darc living magaziner !!!! :D

Fick ett kreativ ryck och började greja med ljuskronorna, köpte ju en sirligt ljuskrona på Röda korset second hand.. Hade tänkt att jag skulle ha den ute men den var för fin och det är superfint tycker jag med lika ljuskronor över matsalsbordet och vardagsrumsbordet..
Så jag fick flytta den vita ljuslyktan så de hänger nu över månbordet =)






Det tråkiga med ljuskrona över vardagsrummet att den saknar en kula som ger kronan tyngd och gör att den hänger rakt.. Men det blev väldigt bra ändå :D



Älskar levande ljus, det blir riktigt mys stämning ;)



Måste erkänna att jag ä lite kär i Anton Hysén, han ä ju så snygg !!!
Imorrn blir det grejing i trädgården, ska rensa rababetter och plantera blomkål, krasse och ärtor i den nya pallkragen =)
Jag ska ta mej en tur i Blogglandia under helgen och hälsa på alla goa bloggerskor och tänka upp med massa inspiration =)
Önskar alla goa läsare en mysig fredag och helg =)


Kommentarer
Postat av: frupernilla

va kul att de går bra på arbetsträningen..de ä aldri lätt att komma tebax,kronan på verket...blev supert..när ska en våga våldgästa di då ;)

...ha en underbar helg :)))

2012-05-18 @ 20:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0