Sol och värme



Hej alla !!!!


oj oj va bloggen har blivit nerprioriterad, inte alls min mening men arbetsträning tar så mycket av min tid och kraft även om det bara är fyra timmar.. Men det går bra och framförallt så känns det så bra att vara tillbaka på jobbet.. =)
Lovar att skärpa till mej med bloggeriet, har oxå varit superdålig att svara på kommenterar och besöka er andra goa bloggare..
=(

Idag när jag kom hem så åkte vi till granngården och torget och köpte massa blommor, lila surfinor och lammöron till blomlådorna på framsidan, murgrönor till mårbacka pellisarna och min favorit en stor fjärilslavendeln...=)

Så nu börjar det bli så somrigt och fint på baksidan och katterna riktigt njuter av det fina vädret och jag oxå =)



Detta året får fjärilslavendeln samsas med en snöflinga istället för en murgröna som ifjol, kommer bli så fint när snöflingorna växer till sej



o pellisarna i zinkhinkarna blir så mycket finare med murgröna hängades framför hinken och pallen har jag spraymålat vit, hör o häpna ;)



Massa små arrangemang börjar poppa upp lite här och var på våran lilla plätt och vi har kväll och eftermiddags sol så idag för att skapa skugga åt oss och djuren så hängde jag upp dom vita skira gardinlängderna som jag fyndade på loppis för ynka 10 kr =)






Cafe setet har åkt fram på våran lilla plätt och nu behöver det bara några omgångar med vit färg så det riktigt syns och blir fräscht..
Det ä krasse som växer i dom stora vita baljorna och nu hoppas jag att den riktigt frodas och växer sej lika fin som dom två senaste åren :D



Afrikanska marguriter, pelargon och pensér pryder bordet men förhoppningsvis kommer pensérna ersättas av mera pelargoner, snöflingor och petunior..
Måste köpa mera blommor till blomlådan som syns lite i bakgrunden..
Vet inte riktigt vad jag ska ha där, vill ha något som hänger och tål mycket sol..
Tipsa mej gärna !!!



Vägde mej igår oxå, -1,2 kg på en vecka, är supernöjd med det så imorrn tar jag en paus och kickstartar veckan igen på söndag.. !
Imorrn står det ett frisörbesök på schemat och en tur till karlstad..
Ska bli ljushårig igen, hur blond jag blir vet jag inte riktigt än, bara jag inte blir orange :/
Bildbevis kommer imorrn :)

Ska även ta mej en tur runt till mina favoritbloggerskor men först väntar en solstol på mej och nya Lantliv Sommar..
Lovely !!!

Hoppas ni alla får en mysig fredagkväll o helg
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0