Tillbaka



Hej alla igen !!!

Nu äntligen har min bloggarlust kommit tillbaka,  har haft en helvetesvecka med mycket ont och andra besvär. pga att smärtis har bestämt att min lever måste få vila och det kan den inte göra när jag har en morfin plåster på.. Så nu ä det borta och jag har ont =(

Nästa smäll kom igår när min handläggare på försäkringskassan ringde och berättade att efter 20 maj kommer dom inte betala ut någon sjukpenning till mej längre.. Inte på heltid eller halvtid...
Och jag orkar inte jobba heltid så länge som jag har ont och får behandling med opioder...
Så nu står mitt hopp till att landstinget betalar ut sjuklön,
 usch, allt ä så luddigt =(
I nästa vecka ska jag på möte på jobbet där vi får planera och reda ut vad jag ska jobba och inte..
Orkade inte somna igår utan låg och funderade till halv fyra...

Hoppas ni alla i Blogglandia har förståelse för att jag inte orkar surfa runt och besöka er så ofta som jag vill..
Men snart ä allt som vanligt förhoppningsvis =)

Nu väntar greys på mej och mys med tända ljus
<3


Kommentarer
Postat av: Linda

Tråkigt att läsa. Håller tummarna att det kommer lösa sig! Kram

2012-05-09 @ 23:08:21
URL: http://liilah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0