Arbeta

Hej alla igen !!
 
Lessen att jag inte har bloggat på en vecka men jag har fullt upp.. 
Har börjat arbetsträna och det ska jag göra i en vecka..
Och det går ganska bra, i tisdag var det riktigt roligt och jag kände mej som förrut och jag förstod varför jag läste till sjuksköterska !!
Den utanför känslan som jag hade på Cafe August är fortfarande kvar men den minskar varje gång jag är där 
Ska försöka skärpa mej och blogga mer men jag använder INSTAGRAM nästan varje där, så följ mej  gärna där =)
lillaskokartongen heter jag.. !!
 
Det ä ju snart dags att göra massa julpynt, så kul, tänkte få med mej mamma och hämta grön mossa till helgen.. Mossan ä ett måste i jularrangemang tycker jag !!!
 
Här ä iaf syster Anna och det känns väldigt bra och vara tillbaka igen, det ger mej och precious en glimt av det som varit
 
 
<3

Kommentarer
Postat av: Valentina

Härligt Anna! kram på dig

2012-11-14 @ 22:24:00
Postat av: evelina

Härligt. Lycka till :)

2012-11-14 @ 23:39:40
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0