FIASKO !!!

Godkväll !!!
 
Har haft en riktigt dålig idag, haft ont, mått illa och spytt under nästan hela natten och förmiddagen.. 
Men vid tolv tiden masade jag mej upp ur sängen, tog med med mej symaskinen för jag skulle sy gardinerna idag.. 
Fick nog ett blodtrycksfall och ramlade i soffan =(
Men som tur var ramlade jag inte framlänges utan mer sätte mej ner.. 
Har dock mått bättre ju längre dagen har gått och lustig nog så vill jag ha mer mysigt omkring när jag inte mår bra så det fick bli tända alla lyktor och ljushus på framsidan =)
 
På martén köpte jag ett sånt fint mosshjärta av Eva som har företaget kransmakarn och hjärtat passar perfekt på våran ytterdörr och hon har även gjort det andra hjärtat oxå =)
 
 
Är så nöjd med NETTO lyktorna =)
 
 
Efter jag hade grejat klart på framsidan så tog jag äntligen tag i gardinprojektet.. =)
Och det gick riktigt bra och sy, det va ju bara raksöm och det går bra ;)
Men när ja va klar med en längd så hängde jag upp den på ena sidan och det blev inte bra..
Ett riktigt fiasko faktiskt, det blev inte alls som jag hade tänkt mej..
Så nu ikväll ska jag försöka göra klar den andra längden och sen blir att knugga inspirationsknölarna och försöka hitta på nått, kanske några band, spetsgardin kanske ??
Här ä iaf gardinlängden och jag har inte sytt upp längden så den kommer inte va så lång.. 
 
 
Kom gärna med förslag och tips på nått som gör det finare =)
Tror jag får åka till textilcompaniet imorrn och leta inspiration och tips !!!
Nått som jag tycker ä kul och mitt nya dille Instagram =)
lillaskokartongen heter jag där, följ mej gärna där oxå !!!
<3

Kommentarer
Postat av: Mathias

Låt oss ta en lunch snart! Onsdag kanske? :)

2012-10-16 @ 22:18:21
Postat av: maria på inredningsvis

Ett tips är att sätta gardinskena i taket och ha gardinlängderna ända uppifrån tak till golv ist...då blir även rummet större:)


Om du vill ha lite ljusinpiration i vintermörkret så kolla in min nya post:)

ha en kanonhelg

LOVE Maria på inredningsvis.se

2012-10-26 @ 11:31:49
URL: http://inrednigsvis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0