Hjärtan på tråd

Godkväll !!
 
 

Ännu en stackars blomma, i detta fallet en liten murgröna har fallit offer för mitt blomhandikapp =(
I söndags var den fin glansig och grön och i tisdags var den helt brun...
Så det fick bli att köpa en ny och denna gången valde jag en blomma som jag vet trivs hos oss nämligen min favorit 
hjärtan på tråd =)
 
 
 
Krukan ä ett loppisfynd som fick nytt liv mha vit sprayfärg och en blompinne ä en självklarhet !
 
 
Så nu hoppas jag att denna trivs så bra som resten av hjärtan gör och växer och slingrar sej =)
Och appropå blommor, denna bild kommer ifrån Skokartongens Instagram och visar alla mårbacka pelargoner som jag idag ÄNTLIGEN  tog in.. Dom ska nu få vila tills nästa år..
 
 
Förra året så klippte jag ner alla men nu säger alla till mej att dom ska klippas när dom ska "väckas " nästa vår.. 
Hoppas dom har rätt och att dom vill blir lika fina som dom har varit iår =)
lillaskokartongen heter bloggen på instagram, följs oss gärna där oxå !
 
Nu väntar promenad med mamma och hennes hundar 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0