IKEA

 
Hej alla !!!
 

Idag har jag, mamma och lillasyster varit på IKEA =)
Förrutom det gamla vanlig ljus m.m så var jag på jakt efter tyg till nya gardiner i vardagsrummet och en ny pläd till soffan.. 
Tyget hade jag redan valt ut och det blev samma tyg som vi har på dom stora kuddarna nämligen Rosmarie.
Tycker det tyget är så fint och så var det specialpris på det idag oxå =)
efter mycket funderande så blir det att sy längder.. Hade tänkt sy hissgardiner först men då ä jag tvungen att byta längder och det hade blivit alldeles för dyrt.. Så nu får det bli två längder =)
Hittade en riktigt mysig grå pläd oxå som kommer passa perfekt in tillsammans med kuddarna och dom nya förhoppningvis fina gardinerna ;)
 
 
Vi har faktiskt samma pläd fast i vitt och den hänger över den vita soffan =)
 
 
Hittade ett jättefint vitt stort ljusfat när jag tittade runt på ljusavdelningen som hade kanter som påminde om krukan skurar som dom oxå har på IKEA
 
 
 
Så här ser krukan ut 
 
SKURAR Kruka IKEA
 
Ljusfatet fanns oxå i en mindre storlek, ångrar att jag inte köpte några såna men dom får följa med mej hem nästa gång jag ä där.. 
På IKEA hade dom oxå massa skyltar om att 23 oktober så börjar dom med julsakerna, väldigt tidigt tycker jag !
Äntligen har vi fått parabolen tillbaka så nu ska jag tända ljusen på ljusbrickan och krypa ner under den nya pläden framför tv =)
Hoppas ni oxå har haft en bra start på veckan =)
<3

Kommentarer
Postat av: Therése

Fint tyg!! Ska bli kul och se när det sitter uppe sen! =)

2012-10-15 @ 22:43:55
URL: http://grejsaker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0