Lördag

Godkväll alla !
 

Har haft en väldigt intensiv och hektist vecka, läkarbesök, ringa runt till massa människor bl.a försäkringskassan och min chef.. 
Det verkar som iaf att jag ska börja jobba i slutet på nästa vecka eller veckan därefter. eller jobba blir det inte riktigt utan arbetsträna.. i väntan på att jag ska få prova Catapressan injektionerna i december..
Försöker dock att lägga ut bilder på INSTAGRAM varje dag, lillaskokartongen heter vi där, följ oss gärna =)
 
Idag har jag och precious gjort något så otroligt tråkigt, ledsamt och sorgligt, vi har nämligen plockat under hela baksidan, varit till tippen med massa torkade sommarblommor, tagit in dynor, vaxdukar och vanliga dukar..m.m
Sen packat ihop alla möbler och gömt dom under en stor grön presenning.. =(
Känns såå långt tills vi får sätta upp allt igen :/
 
Precious har spelkväll med sina kompisar ikällarn och jag har tänt massa ljus och myser under den nya gråa filten =)
 
Här ä veckans mysbilder =)
 
 
 
Tänk att dom små glasen är whiskeyglas ;)
Var med min kusin Mathias, mormor och Moster Monica på erikshjälpen idag och som vanligt följde det med lite saker hem.. Bl.a små shotsglas som ser ut som små vinglas.. 
Dom kommer passa perfekt på allahelgona fest nästa helg !!
 
Tänk va gött det ska bli imorrn och få dra tillbaka klockan, sova en timme mer.. 
För nu ställer vi tillbaka utemöblerna ;)
 
Hoppas ni alla får en fortsatt mysig kväll o helg
<3

Kommentarer
Postat av: Emma :) Mamma till Hugo

Det enda mysiga med dessa mörka årstider är att tända massa ljus och sitta inne och värma sig ;)

2012-10-28 @ 02:14:30
URL: http://emma.bloggwar.se
Postat av: Elin

Vas roligt att du kommer tillbaka Anna! Kram!!!

2012-10-30 @ 21:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0