rött

Hej !!
 
 

Nu äntligen efter flera omgångar med hårfärg, toningar och slingor så ä jag ändå ganska nöjd med den nya hårfärgen.. =)
Visste att jag ville ha det mörkare och inte vilken nyans, slingor eller hel mörktt?
Så det blev en tre stegs raket ifrån honungsblond, till ljus brunt, oranget och nu mörkt rött/kopprigt brunt.. 
Och nu känns det helt ok, hade velat haft det mindre rött men detta ä bara en toning så det kommer bli ljusare och ljusare !
 
Var hos goa Natalie idag och klippte mej och ev ska jag hjälpa henne när hon gör sitt mästerprov i maj..
Så kul att hon tänkte på mej och som det ä nu så ä jag hennes reserv och får besked nån gång i oktober om det blir mitt hår hon ska greja med och visa upp i maj =)
Sa till henne att det ä bara hon hör av sej så kommer jag till salongen så får hon träna, vem säger nej till att få håret stylat och ordnat med =)
 
Här ä iaf mina nya röda hårfärg =)
 
 
Ser mer brunt ut på denna bilden men det ä rött, riktigt kopprigt rött.. 
Så nu får det vara så en stund, skönt med förändring och hår ä bara hår.. 
 
Tack alla ni goa som besöker bloggen varje dag fast det har varit dåligt med inlägg..
Om några veckor får jag en ny mobil och då ska jag skaffa instragram och hoppas att ni gärna följer Skokartongen där oxå =)
 
<3

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Hallå där!

Oh va fin du va i ny färg o frisyr!
Här har det oxå blivit ny mobil men inte skaffat Instagram än.. vet inte om det är något för mig....!

Ha det bra!

Kram Liza

2012-10-08 @ 15:57:49
URL: http://lizaslantliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0