Bloppis

Hej alla !!
 

Det börjar bli trångt i våran lilla skokartong och därför har jag rensat och greja lite idag och hittat massa saker som inte längre vill ha, har plats för eller helt enkelt har tröttnat på.. 
Har lagt samtliga saker Säffle/Åmål loppisen men jag gör samma sak här oxå. 
 
Lite fakta innan bara 
- Alla kläder som säljs ä nya och aldrig använda av mej eller någon annan och är hela och rena.
-Vi har katter 
-Köparen står för frakten, vissa saker kanske ä svåra att skicka och vi kanske kan då göra upp om någon bra mötesplats, Jag ska te.x till Karlstad nu på torsdag. 
-Betalning sker till mitt konto  om saker ska skickas och jag skickar saker när jag ser pengarna på mitt konto
 
-ansvarar ej för posten slarv
 
- Alla saker säljs i det skicket som dom är i men alla saker har jag haft mindre än ett år 
 
- Är du intresserad av att köpa något lämna en kommentar här eller på Skokartongens facebook sida eller mina privata facebook sida.
Samtliga saker ligger oxå ute på Säffle/Åmål loppisen
 
- Det ä först till kvarn som gäller och alla saker som visas ä till salu, annars skriver jag..
 
- Övriga frågor mottages med glädje
 
Här ä dom sakerna/kläderna som jag säljer =)
 
 
Helt ny Blommig skir hissgardin säljes p.ga felköp för fast pris 100 kr. Passar till 80 cm fönster.
 
Stort vitmålad fönster. 116 cm högt och 22 cm brett. 
Säljes för Fast pris 300 kr
 
 
30 cm högt nytt och oanvänt kakfat 
Säljes för Fast pris 75 kr
 
 
Helt nytt & tecken säljes för fast pris 75 kr
Krok för upphängning finns på baksidan
30 cm högt
 
 
 
Stor svart ny fågelbur med uppphängningskedja och krok säljes för fast pris 300 kr.
Nypris 499
 
 
Tre bild tavla ifrån IKEA säljes för fast pris 50 kr.
 
 
Nya hyllplan Ekby säljes pg.a felköp för fast pris 80 kr för bägge.
Dom ä babyblå och 75 cm långa och 28 cm djupa
 
 
 
Oanvända Jeans ! (katter finns i hemmet)
Båda ä i bootcutt modell. 
Dom ljusa till vänster är i storlek 44 ifrån Lindex
dom Mörkare storlek 46 iifrån Ellos
Båda säljes för fast pris 150 kr annars 100 kr styck
 
 
 
Varm, mysig ny och oanvänd Lila tröja ifrån Gina Tricot. 
Storlek L. 
Säljes för 75 kr ( katter finns i hemmet)
 
 
Säljer 3 nya och oanvända klänningar i olika längd och modell. Katter finns i hemmet.
Alla tre stycken för fast pris 150 kr eller 70 kr styck
Den röda ä kortärmad, dragkedja i sidan, storlek 44
Den svarta i mitten har lång ärm, storlek L
Den vitsvarta längst till höger ä kortärmad, storlek L
 
Blommigt prydnadshjärta 25 kr
(la till ljuset så ni ser storleken )
 

 
 
Det var dom nya sakerna, nu till saker som jag fyndat på loppis, samma regler gäller dom som resten.. 

Gulgrön våg ifrån Kockum Komplett med vågskål
Säljes för fast pris 150 kr
 

 
Fyrkantiga svarta och vita krukor. Säljes för fast pris 50 kr, eller 25 kr styck
 

 
Korg gjord av Tenn 40 kr 
 
 
 
2 st ljusstakar i tennsilver 80 kr för båda 
 
 
 
3 stycken lila ljuskoppar 30 kr 
 
 
Så det var allt för idag, hoppas ni hittade nått som ni fastnade för.. !
Lämna gärna en mailadress om det ä nått som ni vill köpa !
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ekenäsliv

Hujedamig vad du får vara med om.. Hur mår du i övrigt då? Då är du väl helt sjukskriven antar jag?

Jag behöver också rensa, håller på lite smått:)
Sköt om dig så mycket!
Kramar Anna

2012-09-04 @ 21:22:10
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: lisa

finns lila tröjan kvar? :)

Svar: japp, den finns kvar =)
Anna

2012-09-07 @ 01:32:08
Postat av: Anonym

Okej :) är den stor i storleken eller liten? :)

Svar: den ä ganska normal för storlek L, den ä ju i kortare modell.. om de ä det lila tröjan som du undrar över?
Anna

2012-09-13 @ 22:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0