Målning

 
Godkväll !!!
 

Idag har den vita sprayfärgen fått arbeta, höll på att göra ett litet arrangemang i en av tripp trapp trull krukorna och ville göra det lite annorlunda än resten av blommorna på framsidan.. 
Fick för mej att jag skulle göra ett hjärta och linda runt murgrönan kring den.. men så hade vi ingen sån hård tråd men jag hittade en gammalt brunaktig trähjärta längst ner i källarn..
 
 
och dom här svarta ljusstakarna som jag har haft ute till salu.. men ingen som vill ha dom och inte jag heller.. 
Inte svarta iaf.. 
 
 
Och ännu en gång ä det helt otroligt vad lite vit färg kan göra.. 
På denna bilden har jag bara sprayat hjärtat en gång så nu ä det mycket vitare och finare..
O ljusstakarna tänkte jag piffa till med lite band och spets. sen kanske nån vill ha dom, tom jag kanske ;)
 
 
Imorrn kommer det bilder på hjärtarrangemanget och förhoppningvis den nya tallrikshyllan !!
 
Tänkte nu passa på och lägga ut mer saker på min bloppis.. 
Lämna en kommentar om du ä intresserad... !!!
 
Den första saken ä en lång vit brudslöja i tyll. Jag använde aldrig denna för den passade inte färgen på min klänning.. 
Den har tre lager och ett fint kantband..
Vill ha 300 kr för den..
 
 
Silvrig pokal/såskopp/kruka
12 cm hög
100 kr
 
 
Stor svart 4 armad ljusstake i smide
47 cm hög
120 kr
 
 
Grå pennkjol i från HM
Den ä alldeles ny och oanvänd, storlek 44
50 kr
 
 
4 vita lampfötter ifrån IKEA  i fint skick ( Januari )
4 st 300 kr
 
 
 
Så alla sakerna finns i Säffle, där vi bor men jag kan tänka mej o mötas upp någonstans halvvägs om du ä intresserad av nått.. 
Träffade en supergullig tjej i Grums nu i veckan som köpte en tröja.. =)
Så lämna en kommentar här eller på skokartongens facebook sida.. !!
 
Nu ska jag limma tallrikar och sen blir det att tända alla ljus o ha mysigt !!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0