Onsdag

Godkväll !!
 

Idag har jag varit hos goa Emma i Åmål och gjort om mina naglar och denna gången gjorde hon något nytt, en nagelplattsförlängning.. Naglarna ä inte längre men dom ser längre ut för hon har lagt på rosa akryl på nageln och detta har förlängt nagelplattan och det ä mera rosa och mindre vitt.. 
Är alltid nöjd när jag går därifrån men idag var jag xtra nöjd =)
 
 
Efter besöket i Åmål så blev det att åka och handla.. 
Vill göra nya höstiga arrangemang till framsidan och var på jakt efter en blomma till det vita krukan.
Så tre vita ljung och en plättar i luften fick följa med hem.. 
 
o den vita krukan passade riktigt bra på matsalsbordet =)
 
 
Med några blompinnar och tyll så blev krukan riktigt fin, trodde dock att den va djupare, hade velat ha ett hjärta i men detta får duga ;)
 
 
 
 
 
Nu när vi har haft lite större plats i källarn så hittade jag denna silvriga kandelabern..
Den hade vi på presentbordet på vårat bröllop =)
Den har stått orörd i källarn i snart 3,5 år och fått en sliten beläggning..
Så fin, så någon putsning blir det inte ;)
 
 
Den stora tallrikshyllan ä nu målad, torkad och kommit på plats i hallen.. =)
Så imorrn blir det att greja med den, göra höstiga arrangemang och äta en väldigt försenad födelsedagslunch med mamma. mormor, lillasyster o moster =)
 
<3

Kommentarer
Postat av: Stina

Så fint du har det... och naglarna blev väldigt fina.:-) Kram

2012-09-12 @ 20:15:26
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Jennys gömma

Kul med "nya" naglar! och Så fint på ditt bord! Ha en bra torsdag, kram Jenny

2012-09-13 @ 12:07:53
URL: http://jennysgomma.blogspot.com
Postat av: Om Ett Hus

Du har det verkligen fint där hemma! :)

2012-09-14 @ 15:58:55
URL: http://ometthus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0