Tavlor

Hej !

Måste erkänna att jag blev väldigt besviken när jag loggade in på bloggen och av 120 besökare lämnade två kommetarer.. Klart att den tanken kommer upp att det ä många som ä nyfikna på mej person och inte dom projekt som jag bloggar om.. 
Men nu ä det som det är, de ä inte  bara för att få kommenterar som jag bloggar, dom ä bara en rolig bonus =) 
Men nog om detta, jag har bloggat ett par gånger om mitt projekt med mina vita ramar som jag har samlat på mej en längre tid.. 
Har inte riktigt haft nån inspiration för vad jag skulle göra med dom, tänkte först göra speglar men det blev för dyrt.. 
Sen en kväll satt vi och kollade på tv och Alfie satt på akvariet
( som jag för övrigt hatar och önskar att precious tog bort det :( )
Då slog det mej bara, där ska dom tre ramarna sitta och motivet får bli våran älskade fondtapet.. 
Ritade ut först hur jag ville ha dom, lite huller och buller. 
Så blev de iaf och det blev mycket bättre än vad vi både trodde.. =)
 
 

 
Gillar att ramarna har olika storlek, form och olika nyanser av vitt.. =)
 

 
Med tavlorna liksom det mesta gör gäller lagen om tre och den lilla snirkliga ramen gör hela arrangemanget =))
 

 
Det har varit en jobbig helg och imorrn ska jag få en elektrod i ryggen och jag hoppas så mycket för detta börjar bli för jobbigt =(
För att fördriva tiden ska gårdagens fynd målas och grejas med.. O det ä jag som målar o grejar så Precious får en välförtjänt paus ;)
Förresten, vill passa på att göra en efterlysning, ä på jakt efter fönster med 6 glas i, så har du ett sånt så kan du väll hojta till =)
Önskar er alla goa besökare en mysig söndag och tänk på mej på måndag :/
<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej vännen!

Är det ett sånt fönster jag hade i butiken, med sex småfönster i, som du letar efter?

Kram Jessica

Svar: Ja Precis. vet du nån som har ett sånt? =)
Anna

2012-09-02 @ 13:39:46
Postat av: Linda

Hejsan!! Lycka till imorgon!KRAM!

2012-09-02 @ 16:14:37
Postat av: Anonym

Hejsan!

Lycka till imorgon!!
KRAM

2012-09-02 @ 16:15:40
Postat av: Anonym

Hejsan! ska lämna en liten hälsning då jag är en av dem som brukar kika in här utan o lämna nåt spår;-) tycker du har en jätte bra blogg och du är så duktig med alla projekt och ide'er :-) är själv galen i inredning och shabby chic stilen så din blogg är definitivt en inspirationskälla. lycka till på måndag och tack för en bra o rolig blogg :-) h

2012-09-02 @ 17:22:19
Postat av: tess

hej: jag är dålig på o lämna kommentar tyvärr men har faktiskt följt dig sen 2010, kommer från arvika och "halkade" in av en slump från en annan blogg och blev fast :) lycka till imorgon kram

2012-09-02 @ 18:14:34
Postat av: Jessica

Jag har ju ett sånt fönster din toka! :)
Skrev på FB till dig istället.

2012-09-02 @ 20:44:53
Postat av: Linda

Ja men visst är det kul med kommentarer :)

2012-09-02 @ 22:55:36
URL: http://liilah.blogg.se
Postat av: evelina

Jag brukar kika in på din blogg för jag gillar att se dina projekt. Du är så duktig! Men ibland har jag inte riktigt tid och många av dina inlägg har ganska mycket text. Så då hinner jag inte läsa igenom allt och lämna en kommentar som inte är helt offtopic från ditt inlägg. Så då tittar jag bara på dina fina bilder istället.. Och det är inte så bara! ;)

2012-09-03 @ 21:24:08
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se
Postat av: Therése

Va bra det blev med ramen! Kul! =)

2012-09-04 @ 09:50:38
URL: http://www.grejsaker.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0