EGO

Gokväll !!
 
 

Har haft en riktigt bra dag idag, varit cirka 2 timmar hos min goa frissa Natalie på Salong Boys and Girls.. 
Kände att ja va trött på det mörkröda håret och ville bli ljusare och det vågade jag inte göra själv.. 
Det blev inte lika ljust som min naturliga hårfärg men nu har jag en bra bas till att våga slinga håret ljusare själv inom någon månad.. Solen bleker mitt hår något enormt oxå.. 
Trivs egentligen bättre i det mörka men det ä så opraktiskt nu och jag hatar dessutom när utväxten börjar komma, det räcker med någon mm så tycker jag det ä fult.. 
Så nu blir det till att vara ljus över våren och sommaren.. 
 
Färgen nu blev en guldröd blond nyans och jag ä riktigt nöjd, tror faktiskt att jag aldrig gått därifrån missnöjd.. 
Tror oxå att det skiljer 10kg mindre sedan jag bloggade sist.. 
Nått bra med allt detta elände.. 
Så här ä den ljusare bloggernskan =)
 
 
 
 
 
Väntar på veckans höjdpunkt, GREYS !!!! =)
<3

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej vännen !

oj va fin du är och vad SMAL du har blivit !!!
Så stor skillnad, det börjar väl bli bra snart eller vad jag försöker säga att du kan inte ha så många kilon kvar? Ser inte ut så iaf =)
Massa kramar

2013-04-24 @ 20:53:58
Postat av: Mikaela

Hej !
Kan bara hålla med föregående kommentar, så fin och smal du har blitt !!! Vilken skillnad, så roligt för dej =)
Jättefina inlägg, har saknat dina mysig inlägg, så kul att du ä tillbaka igen =)
Kram

2013-04-24 @ 21:43:38
URL: http://skabbyliv.blogg.se
Postat av: Om Ett Hus

Vad fint det blev! Jag älskar Greys! Följer det slaviskt. :)

2013-04-25 @ 15:11:13
URL: http://ometthus.blogg.se
Postat av: Jennys gömma

Roligt att du är tillbaka!
Så fin du är. :)

Kram Jenny

2013-04-27 @ 22:42:39
URL: http://jennysgomma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0