Hej !

Hej alla !!
 

Sakta men säkert ä jag på väg upp ur det mörka stället som jag har varit i för länge... o det kliar i mina fingrar och lusten att greja och dona börjar sakta men säkert komma tillbaka =)
Känner mej inte riktigt redo att börja blogga igen men jag instagrammar nästan dagligen om mina olika projekt och arrangemang !
Så följ mej gärna på INSTAGRAM där jag heter lillaskokartongen,  har oxå lagt upp nya bilder på skokartongens facebooksida !! 
 
Har impulsköpt ett nytt sidebord till vardagsrummet idag, det var nedsatt till halva priset bara för idag så jag slog till..
Det heter Trollsta och ser ut så här, självklart i vitt =)
 
 
TROLLSTA Sideboard IKEA Djupa hyllplan ger gott om förvaringsutrymme. 2 flyttbara hyllplan; anpassa avstånd efter behov.
 
Har vigt ena hörnet av bordet till olika växter i olika krukor och höjd, Det ä en murgröna, en vit pärlhyacint och en tulpanbukett =)
bilden kommer ifrån instagramkontot =)
 
 
Hoppas vi syns på INSTAGRAM =)
 
Massa kramar <3

Kommentarer
Postat av: Om Ett Hus

Vad skönt att höra att det är på väg åt rätt håll! Roligt att höra! :) Det där sidobordet är riktigt fint! Jag har kikat lite på det jag med. :) Men har inte hittat någon plats för det. :P Ha det gott!

2013-04-19 @ 11:42:04
URL: http://ometthus.blogg.se
Postat av: hobbykällaren

Så gott att du känner dej bättre, och får lust att greja lite. Kanske blogga lite också framöver. Ha en go helg. Kramar från oss.

2013-04-19 @ 15:38:10
URL: http://hobbykallaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0