Rosa accenter

Hej !! =)
 
 

Jag har fortfarande inte tröttnat på den rosa accentfärgen som vi har just nu i köket, det började med rosa blommiga hissgardinen och har sakta men säkert spridit sej =)
Rosahataren Precious har dock godkänt det och tycker inte att det tar över hela köket och det ä viktigt, det ä ju trots all hans hus oxå =)
 
Fick två superfina tavlor av min svärmor i födelsedagspresent och vi har letat plats för den länge och vi fick flytta på det avlånga fönstret i köket för att ge plats åt dom och det blev riktigt fint =)
 
 
 
 
Så nu måste vi leta ny plats för fönstertavlan, hej och håå ;)
Har försökt möblera om med saker i köket så vi ska få mera plats och i ena hörnet där vi har kaffebryggarn har vi lyckats klämma in mest saker utan att det känns plottrigt =)
 
 
 
Min lag om tre gäller även här =)
 
 
och  även här 
 
 
 
På Rusta fyndade jag dom senaste rosa accenten, ljuvliga puderrosa mönstrade kökshanddukar..=)
 
 
Imorgon händer det grejer, då ska jag nämligen bli blondin igen, eller så ljust det går att få det..
Ska bli skönt o slippa o tänka på utväxt och dassig färg.. 
 
Önskar er alla en mysig tisdagkväll <3

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilka super fina tavlor, vart har din kära svärmor köpt dom? Kram kram

Svar: Hej Marie !!! Vet inte exakt vart hon har köpt dom men dom kommer ifrån miljögården =)
Anna

2013-04-24 @ 22:55:28
URL: http://mariejonsson85.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0