IKEA

Godkväll !!
 
 

Passar på att " slänga iväg " ett inlägg medans det ä reklam på Lets Dance ! 
Igår var jag på möte med försäkringskassan och arbetsförmedlingen i Karlstad och då passade jag o lillasyster som följde med att gå lite i affärer och IKEA !! 
 
Det var soligt och varmt, perfekta dagen för att inviga mina nya rosa byxor som jag köpte i slutet av mars.. 
Till min förskräckelse var dom för stora, alldeles för stora... Dom har dragkedjan på sidan och mamma fick hjälpa mej att knäppa dom i mars och nu kunde jag dra på dom med dragkedjan knäppt.. 
Roligt att gå ner i vikt men inte så kul när kläderna blir för stora innans man ens har använt dom :/
Men det hela slutade bra, hade rabattkupong på Kappahl där jag köpte dom så jag köpte ett par nya, 2 storlekar mindre.. Så nu sitter dom bra igen =)
 
Blev glatt överaskad när vi väl kom till IKEA för där hittade jag favoritkrukor omgjorda till ljuslyktor =)
Ska ha dom på altanen tror ja men kunde inte låta bli att provtända dom =)
Dom blev ännu finare med tända ljus i =)
 
 
 
 
Fick oxå tag i tyg som jag skulle ha till planteringsbordet, Malin cirklar heter det, billigt och har alla färger som finns på altanen, blått, rosa, vitt !!
Så under helgen bli det till att sy !
 
 
 
 
Förrutom tygstycket ska planteringsbordet prydas med några fina krokar som jag hittade på Fixer, tänkte hänga någrra zinkhinkar  på dom och kanske lite trädgårdredskap.. 
Blir toppen tror ja, för all bra förvaring behöver vi =)
Hoppas jag orkar greja under helgen så ni alla goa läsare får se hur det blir =)
 
Mysig Pingst önskar jag er alla 
<3

Kommentarer
Postat av: Om Ett Hus

Men så fina de var! Jag måste nog åka till IKEA och inhandla sådana jag med! :)

2013-05-18 @ 09:12:48
URL: http://ometthus.blogg.se
Postat av: Linda

Det lyste vackert!

2013-06-11 @ 18:50:34
URL: http://liilah.blogg.se
Postat av: maria at inredningsvis

WOW vilka vackra:) så mys med levande ljus

Kom hälsa på mig snart igen:)

Ha en härlig helg

LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning

2013-10-10 @ 23:59:31
URL: http://inredningsvis.se
Postat av: Liza

Åh, jag har själv ett par sådana små vita "krukor" ifrån IKEA. Meeen, vad bedårande det var att ha dom som ljuslyktor, jag ska göra detsamma!!! :)

2014-05-23 @ 09:16:44
URL: http://lizasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0