Auktion III



Har på förmiddagen varit iväg till CSK och återbesöket till kirurgen.
Det blev båda bra och dåliga nyheter. Dom dåliga är att sjukskrivningen förlängs, för inte lyfta fortsatt och inte ligga på mage =( Dom bättre nyheterna är ändå att dom ska göra en ERCP och sätta in stent och på så vis vidga Spfinkter Oddi.  Han skulle skicka remissen med förtur så detta kommer antagligen hända inom 2-3 veckor.

Mamma o jag passade på att gå in på ikea, va tvungen att ha stora blockljus till min stora underbart ljuvliga lykta =)

Här ä jag när jag grejar med min lykta =)



Det fick plats med många ljus, blir mysigt att tända den ikväll





Det ä inte bara jag som är nöjd med auktionsfynden utan djuren oxså.
Alfie o Bagherra älskar sitt nya stora hus



Ropade oxså en liten blå lykta som passade perfekt på framsidan, matchar den lila skokartongen ypperligt





Här ä resterande auktionsfynden, är så nöjd med ALLT !!! :D





Jag ä väldigt tacksam att ni fortfarande besöker mej trots detta krånglet med scriptet.
Är väll medveten om att det ä väldigt irriterande när dator hänger sej men håll ut !!
Problemet ska snart vara löst.

Förhoppningsvis ikväll så kommer det lite mysbildern på lyktorna tända =)

KRAMAR så länge !!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Så fina lyktor! :)



Kram!

2011-09-14 @ 16:40:56
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: anette borg

Hihi klart vi besöker dig, vilka fina fynd. Ja du man behöcver många ljus nu...

Vet du att jag håller på att shabbar en snarlik lykta att hänga på verandan. Kommer bli så fint i höstmörkret:)

Kramkram på dig och nu håller vi tummarna för att allt går bra med lilla magen <3<3<3

Kramkram <3 nettan

2011-09-14 @ 18:23:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0