Bord

Mår bra idag, två dagar i rad !!! Så mamma o ja har varit på stan och marten idag och fyndat.
Vicki ringde till mej precis när vi skulle åka och sa att på erikshjälpen fanns det ett symaskinsbord till mej =)
och mycket riktigt, det var så fint så det fick följa med hem och ännu bättre var det att de va halva priset på det..
Så nu ä det bara för precious o slipa och måla det och för mej att hitta den perfekta platsen för det.. Det kommer att bli värrre.. !!
Hittade allt på marten som jag ville ha, ljung, strumpor och en vit sliten underbar fönsterlucka hos Jessica som jag hade glömt att jag skulle ha !
Har inte hittat platsen för luckan heller, funderar på om jag skulle ställa det på månbordet.. !
Vad tror ni om det ?
åh, jag ä så kär i bordet, tycker det ä så fint och som jag har letat efter ett !!
Men innan jag ska börja härja runt och leta plats ska jag plantera ljung, prydnadskål och en murgröna i en ny zinkbutta
KRAMAR så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0