Framsida kväll

Så, de var höstpremiär för att tända ljuslyktorna på framsidan, bloggade på dagen idag om hur jag har grejat där och nu på kvällen får ni se hur det ser ut när allt är tänt. =)
Bilderna ä inte i världsklass direkt men när blixten kom på så försvann myskänslan
Velade länge fram och tillbaka hur jag skulle göra med ljushusen, om dom skulle få stå kvar ute eller om jag skulle ta in dom.
Men nu har jag bestämt mej för att dom ska få stå kvar ute
Den nya fina blåa lyktan =)
Gillar att det blivit mörkare, är ju så mysigt att tända ljus, både inne och ute !
Haft en skaplig dag idag och hoppas på en ännu bättre imorrn o en fortsatt mysig helg förstås =)
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: anette borg

Hihi ja mamma behöver lugn och ro, börjar bli gammal;)

Så mysigt du har på framsidan, jag tänder alltid ett ljus eller två på verandan. Ifall någon skulle komma ser det inbjudande ut ;)

Sov gott vännen, <3 nettan

2011-09-15 @ 21:31:00
URL: http://[email protected]
Postat av: malin

det är helt sjukt hur snyggt du har det! och alla dess är helt sanslöst mysigt!

2011-09-16 @ 14:07:27
URL: http://ldts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0