Söndag



Nja, det gick sådär på loppisen idag, inte ens hälften av grejerna sålde jag, väldigt tråkigt,
Tror att det va vädret som gjorde det för det, de va inte så mycket folk.
Men jag fick plus iaf, några hundralappar rikare och mera plats i Skokartongen !!

Så för att göra ännu mer plats så har jag startat en bloppis
Där ligger nu resterna av loppisen

Så välkommen att surfa in på

skokartongen.blogg.se/loppis

eller GILLA Skokartongen på facebook då blir jag så glad =)



Men på tisdag då blir det roligare för då ska jag och några från jobbet på auktion i Edsvalla
Har stora förväntningar på den, en liten vit lykta hoppas jag ropa in då =)

Idag fyller världens bästa mamma o Moster år så nu ska jag ringa o sjunga

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Rebecca - Minaguldkorn

SV: Skicka med schenker låter kalas. Bor i Vislanda så det är nog det ända sättet.. :)

2011-09-12 @ 17:56:24
URL: http://minaguldkorn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vännen!

Tråkigt att du inte fick så mycket sålt men om du kikar in till mig så får du något som kanske gör dig på lite bättre humör...! ;)



Kram kram

2011-09-12 @ 20:08:03
URL: http://emmasvitadrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0