Snälla

Det som jag mest önskar mej i julklapp i år är denna boken...



Fylld med massa inspiration och underbara bilder.. för ja älskar shabby chic och allt vad det innebär med slitna saker och bokstäver på väggen.. lyckades komma in på en shabby hatares blogg och blev alldeles förskräckt...
Hennes främste agg mot shabby var allt blev vit.. och allas hem ser likadana ut, då var ja tvungen att inflika något, bara för nått är vitt betyder de inte att dä automatiskt är shabby o tyvärsom naturligtvis..
Tror boken finns på ediths och jag är påpekat detta x flera för precious.. för se om han har fattat vinken på julafton =)


Annars är det lugna gatan i skokartongen idag, frukostmys med skidskytte på tv är aldrig fel att starta dagen med.. Egentligen skulle ja ha grejat i rosa rummet idag.. det ska göras om ifrån datorrum till pysselrum, har köpt en del nya saker som sättas upp och datorn ska flyttas ner..
Men det är väldigt omotiverande och gå greja själv på övervåningen när man sitter uppkrypen i soffan, precis ätit god middag och har detta framför sej..



Får bli nya tag imorgon, ny vecka o ny ork..
Mysig söndagkväll kära bloggläsare...
förresten  funderar allt på vem vilka ni ä som läser, förrutom några av mina vänner på facebook som inte har nått val eftersom när bloggen uppdaterats kommer det en inlägg där.. Ni  har blivit ett par stycken.. ni kan väll hojta till !!

Kram <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Anna

Jag hittade din blogg genom bloggportalen. Tycker att du har en underbar blogg =)

2010-12-12 @ 19:13:01
Postat av: Maria

samma här

2010-12-12 @ 19:13:44
URL: http://http:/mariasblogg.blogg.se
Postat av: Jessica

Klart att boken finns hos mig, du får skicka in maken! Hälsa att jag gör fina paket också ;)



Hoppas att allt är bra med dig annars tjejen! Alltid kul när du uppdaterat bloggen! :)



Kram Jessica

2010-12-12 @ 19:50:12
URL: http://www.ediths.se
Postat av: Anonym

Ja, ja försöker peaka han Jessica, kommer han te dej så kasta boken på han =)

Allt ä väldigt bra med mej annars, massa pyssel och ta uti med..Kan tänka mej att du hade bråda dagar nu i affären =)

Stor kram

2010-12-12 @ 20:26:49
Postat av: Christine

och jag är här en sväng ibland...fast jag inte är så förtjust i shabby. =)

2010-12-14 @ 17:23:44
URL: http://christinesvarld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0