Soliga måndag



Här lyser solen idag och alla boende i Skokartongen njuter av solen och nästan hela dagen har spenderats ute på altanen..
Pysslandet och grejande ligger på is idag, det är bara precious som varit redig och börjat olja in altanen..
Resten av alla har legat på latsidan






Det var ju vägning idag och det blev ingen stjärna som jag hade hoppats på.. -0.8 kg denna veckan, helt ok antar jag.. Det går segt denna gången, mycket segare än förra gången.. Men sakta men säkert heter det ju, så totalt har jag gått ner 2.7 kg, endast 0.3 till stjärna..
Den ska bli min om 14 dagar för det ä ju stängt nästa måndag, annandag påsk o allt..

KRAM


Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och kolla:)

Du hittar tävlingarna högst upp i vänsterspalten:)

Finns även en dagens bloggtävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen:)

http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/helgens-blogg_18.html

2011-04-19 @ 20:11:52
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0