Mini garden



Oj vad det ä varmt idag, så varmt att det knappt går att vara ute.
Har varit ute nästan hela förmiddagen och grejat på baksidan, stöttat upp luktärter, målat fönster, planterat om, hängt lyktor och m.m. Så nu var jag tvungen o komma in en stund och sitta i skuggan.

Blev så glad igår på auktionen när jag såg att dom auktionerade ut såna små vita växthus, har tittat på såna flera gånger men har aldrig köpt ett för platsen har ju tråkigt nogt saknats.
Men igår ropade jag in ett och det blev att stuva om lite  på  carpe diem bordet men nu är det på plats =)







I eftermiddag väntar en tur till v-bro och när jag kommer hem ska dessa packas ordentligt upp och grejas med.. =)



KRAMAR


Kommentarer
Postat av: anette borg

Hej svejs i värmen ;)

Vilket fint bord du har, och du jag har inte ett enda växthus, men har suktat efter dem länge. Kanske dags att köpa sig et, hihi

Nu ska jag snart ut i värmen och jobba på i trädgården!!

Kramkram / nettan

2011-08-02 @ 17:14:25
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma

Hej vännen!

Vilket gulligt växthus, så sött! Du får odla något i miniformat... ;)



Kram Emma ♥

2011-08-02 @ 20:47:08
URL: http://emmasvitadrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0