Pysselkväll

Hej alla !!!
Det har gått nästan en vecka sen jag var här sist.. kom hem ifrån sjukhuset i torsdags förra veckan och jag mår lite bättre för varje dag som går. !!
Har haft en sån mysig kväll igår då jag bjöd in mostrar, mormor, mamma, syster och kusiner på julpysselkväll !! och det blev väldigt lyckat =)
Bjöd på ost och kex, frukt, godis, julmust, pepparkakor och glögg, chips och dip, cakepoppers och rocky road mm. =)
Började kvällen med allt detta småplocket !!
och sen kom julmusiken på spotifyn och julpysslet åkte fram, det gjordes änglar, tändstickssaskar, apelsiner med nejlikor, smällkarameller...
Moster Ingalill va väldigt stolt över sina apelsiner ;)
Imorrn väntar en förhoppningsvis mysig dag med en tur till ikea och när jag kommer hem imorrn tänkte jag visa JUL i skokartongen =)
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Hej vännen!



Så roligt att höra ifrån dig!

Låter bra att du känner dig bättre!

Ser mysigt ut!



Ha en fin kväll!



Kram Liza

2011-12-04 @ 20:57:29
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Marie

Hej och som vanligt får jag inspiration av dig :) men måste fråga, vad är det som hänger i lampan på första fotot uppifrån? klart det inte är hahaha men ser ut som hemma gjorda smala korvar som hänger där fniss

2011-12-05 @ 08:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0