Lyxproblem



Efter ha varit riktigt sur och grinig idag kände jag att idag måste ja HA nått, nått som får mej o må bättre och som man blir glad av titta på. Ni som har följt denna bloggen en tag kan nog lista ut att för mej betyder detta en tur till
Ediths.. =)

Har haft mina ögon på ett par ljuslyktor i fattigmanssilver som jag bara va tvungen och ha.
Och att den följde med en madonna hem var ju bara en trevlig överraskning och bonus..
( Tack ännu en gång smööla ;P )

Men kommer ilandsproblemet att jag inte riktigt kan bestämma mej vart i vardagsrummet jag ska ha detta nya arrangemang.. hmmm.. i fönstren går inte, då är dom nedrivna inom en timme.. =(
Så jag behöver lite hjälp/smakråd..

Så alternativen är :

Nr 1 på hyllan bredvid tv där HOME ordet, ljushuset och rosorna står.
Då ser man dom med en gång och det lyser upp det hörnet fint





Eller alternativ nummer två, på den nya bokhyllan bredvid det runda ljushuset och stora tårtljuset..





Kan inte riktigt bestämma mej men tror att det lutar åt på bokhyllan, lyktorna blev så himla fina tända, tyckte att det blev ett väldigt mysigt sken =)



Ja som sagt tips, idéer och smakråd mottages med glädje.. !!
Nu ska jag kolla till min mamma som ä hängig.. =(

KRAM


Kommentarer
Postat av: sara

ha dom vid den bokhyllan! :) Kram

2011-02-03 @ 19:50:33
Postat av: vicki

bokhyllan!

2011-02-03 @ 20:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0