Monogram

Är den helt underbar ??? å ja är kär och det var kärlek vid första ögonkastet..


Bilden är lånad från www.ediths.se
Dessa mjuka monogramskuddar ligger nu i min soffa och jag är såå nöjd. Tycker att det livar upp lite i soffan när kuddarna är olika, både i storlek, form och mönster. Fast alla ä vita !!
Har under eftermiddagen terroriserat Jessica och gett henne men för livet.. haha.. och delat med mej av min livskunskap... o det som sägs på Tyra show måste ju vara sant... verkligen trevligt och skingra tankarna lite och tänka på nått annat än ERCP, sjukpenning och bedövning..

I senaste numret av vackre hjem fanns det ett reportage om att ge gamla saker ett nytt liv och detta ska jag försöka med imorrn. Har fått för mej att jag ska stöpa ljus i gamla kaffekoppar.. De ä bara för gulligt..
Så imorron blir kaffekoppsjakt på erikshjälpen !!






( bilderna kommer ifrån googles bildsök )


Men innan dess fredagsmys med tända ljus, lets dance och mysmat !!
Trevlig helg

KRAM


Kommentarer
Postat av: Carro

kan du inte lägga upp kort om du gör ljusen idag !!

KRAM

2011-02-12 @ 14:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0