Bläää



Idag ä det en riktigt blää dag, har trappat upp lyrican nu till maxdos och det känns verkligen, skakningar, illamående, ja det känns lite som jag går i en annan värld..
Det ä en väldans tur att det finns saker, djur och personer som piggar upp.
Något som jag blir lite gladare av idag ä den lilla vita lådan och plättar i luften som följde med hem från blomsterhandeln idag. Mamma o ja var där i ett annat ärende.
Till min lycka var det halva priset på lådan =)





Något annat stämningshöjande ä det lilla stillebenet i köket, tycker det ä lite roligt för jag har ju varit på jakt efter en gammaldags våg men de har varit svårtletat, samma som den vita karotten.
Men när vi köpte färgen till månbordet så hittade precious den lilla vågen och sa till mej,
Här har du den ju ;) Slutletat !
Det ä ju samma modell som jag vill ha men en större, slitnare och mer gammaldags..
Men lite gullig ä den =)



Burkarna ä från loppisturen i lördags, så charmiga tycker ja !!



Va gör er xtra glada ?

KRAM


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka gulliga burkar =)

Just nu blir jag xtra glad av sol, värme och semester =)

2011-07-05 @ 13:36:35
Postat av: jborggren's fotogalleri

du får verkligen ursäkta att din design tar så lång tid! jag måste försöka få klar den ikväll eller imorgon, för sedan åker jag till skåne, och sedan till england! men maila mig så snart som möjligt vad du vill ska stå under din profilbild!

hoppas du har förståelse för tiden :)

2011-07-05 @ 20:49:14
URL: http://jborggren.blogg.se/
Postat av: Therése

Jag har varit på en shopping tur idag...shopping makes me happy! =) Har varit på Interiörboden i Grums och på Noll 54 i Karlstad, så nu har jag lite att pyssla med =)

2011-07-05 @ 23:06:40
URL: http://grejsaker.blogspot.com/
Postat av: Fia

Jag blir glad av vackert väder, en kelig kanin och att skratta ikapp med min pojkvän! Förresten, idag du! Jag hittade min fågelbur - inte den ultimata men riktigt fin ändå. På Indiska av alla ställen :) Så nu ska den upp i ett äppelträd :D

2011-07-06 @ 15:03:42
Postat av: Anna

Va roligt Fia =) Vilken gullig idé, skulle gärna vilja se en bild !

2011-07-06 @ 17:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0