Lyktor



Men, det blir ju mörkt redan vid åtta på kvällen och kallt !! =(
Usch, det gillar inte jag och eftersom jag inte ä så glad idag så tänkte jag pigga upp mej lite genom att tända lyktorna på bak o framsidan..
Allt för att höja mysfaktorn så här på måndagskvällen



Och framsidan =)



Ser ni Precious och Alfie längst ner till höger i bilden?

Dom kollar på igelkottsbebisen som jag upptäckte när jag tände lyktorna
Så sööt !!



Hade penséer i en ampel som hängde på framsidan sedan i våran nu har den blivit så hög och ful att den får vara på baksidan men det blev så tomt där den hängde. Hittade på Netto av alla ställen en lykta i lite marocko stil.
Tycker den ä ljuvlig och till ett ännu bättre pris ( 29:90 !!! )



Efter en ledsam dag tar jag kvällen och tar nya tag imorrn
Ska fundera på vad som fattas på skohyllan !! :/

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Bella

är det en riktig igelkott? :O

2011-07-18 @ 23:47:25
URL: http://bellzors.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja Bella, de ä en riktig igelkottsbebis. Vi har 5 stycken här omkring, supersöta ! =)

2011-07-18 @ 23:49:36
Postat av: ELLEN

Fyndsugen? Då är du välkommen att kolla in min bloppis! Där säljs allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder av god kvalitet! Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2011-07-19 @ 11:58:38
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0