Spets o snö



Här vräker snön ner idag så otroligt trååkigt =(
Men detta har inte hindrat mej iaf från att hänga upp vårgardinerna i köket.. bytte ut dom vita vivan med en åar vita spetsgardiner.. dom släpper in ännu mera ljus.

Det är så svårt o ta bilder på köksfönstret  eftersom de ä så ljust men har gjort ett tappert försök ;)





Är lite sugen på en liten kristallkrona till köket men de ä bara en liten idé.

Spetsgardinerna kommer ifrån ikea, 99 kronor ( !!!! )



Dom stackars zinkhusen kommer aldrig ut, får stå snällt i trappan så länge.



Idag tänker ägna mina 30-60 minuters ansträngning till badhuset och imorrn höjdpunkten på hela veckan
ett besök till esters cafe med Ylva !!!!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhh, de där spetsgardinerna är så fina, jag har kikat på dem jag också!

En kristallkrona skulle bli kanon, schööp! ;)



<3

2011-03-31 @ 18:11:26
URL: http://hosediths.blogspot.com
Postat av: margareta gullström-linder

Så klart du skall ha en kristallkrona!!! Nu börjar du prata "mitt" språk Anna!!!!!!! Kramen

2011-03-31 @ 22:01:13
Postat av: Mia

Du har en så himla fin blogg!! Gillar din kreativitet och smak. :) (Tips för fönsterfotot - använd blixt för att lätta upp de mörka skuggorna av motljuset! :) )

2011-04-03 @ 16:02:10
URL: http://mias.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack Mia !!! Ska prova det med blixten nästa gång =)

2011-04-03 @ 17:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0