Belöning



Eftersom det gick så bra igår hos viktis kände jag att det var dags för en liten belöning..
Hmmm.. men vad, helst skulle jag velat va en stor maffig chipspåse med dip eller en chokladkaka... men nej, denna gången är ju bara en vecka tills nästa vägning..
Den ultimata blöningen hade ju vart nått shabby men jag mår ju inget bra på förmiddagarna, det tar ett tag innan alla mediciner börjar kicka in..
Så belöningen blev töntigt nog ett vita tulipaner, inte vanlig tulipaner utan nån annan sort för dessa hade lite volanger på bladen, så himla fina.. !!





Nu på eftermiddagen rinde doktor, långtidsprovet för leverfunktionen var inte bra, allt under 1 är normalt och mitt prov låg på 14 ! Så nu blir dubbla doser med blodtrycksmediciner, blodtrycket ska ligga under 100 för optimal effekt så kärlen öppnar upp och hjälper svullnanden går ner. För mej innebär detta två veckor med yrsel och illamående.. får ej lyfta,  äta var tredje timme enligt dietist Jenny så oddin får mindre o jobba med..
massa regler o måsten !!
Som tur är har jag en väldigt förstående och snäll chef som låter mej gå utöver imorrn o på torsdag, så hoppas det går bra annars blir sjukskrivning en låång tid framemot.
Tur att jag har många roliga saker att se framemot längre fram, veckans höjdpunkt hoppas jag blir besöket på esters på lördag ! ska bli så kul !!!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0