Fredag



Då var det fredag igen och veckorna bara flyger förbi på gott och ont.
Att det ä fredag den trettonde har jag inte märkt av idag, varit en ganska meningslös dag
Det dök upp ett ytterligare kuvert med läkartid idag i brevlådan, så det blir mag/tarm på onsdag o kirurgen på torsdag. Det ä mycket just nu med läkartider, provtagning, mediciner o blodprover. och
Dagens kontroller visar på fortsatt lågt blodtryck 75/50, pulsv 77. Så även idag har jag legat mycket och surfat runt, har ju några bloggar som jag tycker ä roligare än andra.
Hoppas att jag ä piggare imorrn för det ä ju vårmarten här imorrn och det vill jag gärna ut kolla på.

Har bullat upp mej i soffan med mysig filt, värmedynan,  en gosig katt och alla vardagsrummets 25 levande ljus ä tända !
















Trevlig helg önskas till er alla

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0