Lilla hallen II

En liten vit häst väntade på mej när jag kom hem och det tog inte lång tid förrän den hade ett spetsband kring sej och några fina små gråa nycklar =)
Nu står den på sin plats på hyllan i den lila hallen !!
När jag ändå var där så passade jag på och titta ännu en gång på symaskinsbordet och jag drar mitt här för det blir inte bra. .
Fick så många tips om att det vore fint med svarta tavlor över bordet,, men i brist på sådan hängde vi upp den llla tallrikshyllan fylld med silverbrickor..
Det fattas nått, med vad ??
Är ändå ganska nöjd med sakerna på bordet, det ä en blandning mellan gammalt och nytt
Under symaskinsbordet står ljushuset, ska köpa en ljusslinga och sätta in där så det blir ännu mera  mysigt ljus i hallen
Går i hallen flera gånger per dag och funderar jämt på vad som ändras eller läggas till...
Har ni förslag/synpunkter så peppra mej !!! =)
Jag vänta på Vintage by Nina och se om jag kan hitta lite inspiration.. !!
KRAMAR <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jättefin dalahäst! :-)



Kram!

2011-10-18 @ 20:51:55
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: Fröken Luisa

Åhh, får ta och leta upp den där boken, den som är finare!



Bara ett förslag, men kanske en lite större vit ram, men ett vackert vintagemotiv, som du ställer över symaskinsbordet lutad mot väggen??



Förresten har min mamma ett sådant symaskinsbord, jag försöket övertala henne att ge den till mig, det går dock lite trögt..



Kram

Fröken

Luisa

2011-10-19 @ 10:06:28
URL: http://frokenluisa.blogspot.com
Postat av: Lizas Lantliv

Hej vännen!



Åh.. är du opererad nu?

Jag tycker det blir jättefint!

Men jag hade nog ställt dit lite högre saker, kanske nån högre lykta/ljusstake eller så, så du får lite mer "kontakt" med hyllan ovanför!



Ha det så bra!



Kramar Liza

2011-10-19 @ 12:58:58
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Lizas Lantliv

Okej, skönt att ha det gjort!

Håller tummarna jag med!



Det är en mini-myrten i krukan!



Kramen!

2011-10-19 @ 15:02:03
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Anna

Hej!

Jag säger som ngn tidigare har sagt, något som ger lite höjd till arrangemanget så blir det nog som du vill ha det.

Kram Anna

2011-10-19 @ 17:03:53
URL: http://annashusidingtuna.blogspot.com
Postat av: Christine

Men du, jag vill inte vara sån, men står inte symasinsbordet åt fel håll??? Jag har ett, som jag f.ö använder som TVbänk och jag tycker det är najs när man kan läsa SINGER o inte stör sig på att det står bakofram...Eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0