Nedgång

Nu har jag mina operationsnerver kommit igång och som den dramaqueen jag är så kommer ju det värsta hända på måndag.
Jag kommer på mej själv flera gånger att tänka, detta måste jag greja ifall nått händer och Precious ska inte behöva städa det första han gör om jag skulle dö på måndag.
Trots att jag är utbildad syrra och vet att chansen är väldigt liten att nått går snett på måndag så kan jag inte bryta tankemönstret.
Ville egentligen inte skriva om detta på bloggen för jag vill att bloggen ska vara glad och rolig..
Men som en vis människa sa till mej en gång- att det kan inte vara roligt jämt :/

Men jag är bekymrad och rädd, dumt egentligen för det ä en väldigt stor chans att jag vaknar upp på måndag och mår bra och detta helvete är över.. Större chans för det än att nått går snett.. !!
Varför kan jag inte tänka så, ???
Sen detta började i januari -10 har jag gått ner 15 kg och jag kan inte se det, jag känner det ju på kläder, byxorna är för stora och jag kan ha tröjor som jag inte kunde ha förrut..
Men jag ser det inte, har tagit bilder på mej själv som egentligen var tänka för viktväktarna när jag räknade points, det första bilden när jag håller i Alfie ä taget i december -10, det mellersta i maj och det längst till höger är tagit igår..


Den enda skillnaden jag kan se är att håret är annorlunda, Precious ser skillnad men det är han ju tvungen att säga :/
Nej, usch, detta inlägget va en parentes, Dramaqueen Anna fortsätter att bläddra i lantliv och försöker tänka att på måndag börjar mitt liv igen =)
KRAMAR



Kommentarer
Postat av: Carro

åååh gumman, om du bara kunde se va fin du är !

Massa kramar

2011-10-15 @ 20:24:51
Postat av: maria e

Stort lycka till! Det är bara naturligt att vara rädd innan en operation. Ska tänka på dig! Stor kram

2011-10-15 @ 23:12:37
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

Vad är det för operation? Det kommer alla gånger gå bra=) ska hålla tummarna jag=)))



Tycker också du är jättefin=)

2011-10-16 @ 09:18:51
URL: http://www.himmelohelvete.com
Postat av: Emmasc

Mänskligt att tänka så, stark artat delar meddig. Stor kram!

2011-10-16 @ 12:01:50
URL: http://emmasc.blogg.se/
Postat av: sofie

älskade fina Anna !!! tankar till dig i morgon, och jätte smal ju! fina du !

2011-10-16 @ 22:54:31
URL: http://www.soffansofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0