Glad ??



Det går inte att vara ledsen särskilt länge när man går in i köket och ser dessa rosa  o vita vispskålarna från ib laursen  som hänger där så fint o gulligt =)



Dom skålarna botar både yrsel, svindel och blodtrycksfall ;)

Och om inte vispskålarnagör sitt så lindrar " kändis " kudden det mesta.
Är så kär i den just nu, den passar inte in i soffan, den ä så mycket större än dom andra men jag fullkomligt älskar den !!!  =)



Fjantigt, ja visst ä det´, men det ä ärligt..
Och just nu behöver jag omge mej med saker och människor som jag tycker o älskar.
Som .tex min lillasyster och imorrn ska vi ha en mysig dag :D !!!



KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej söta Anna!

Tack för dina alltid så söta små hälsningar hemma hos mig, de värmer mitt hjärta! Har varit dålig på att kommentera hos er andra, har nog gått in i en tidig höstdepression och är såååå trött, så trött... Men jag ska inte klaga, tänker på hur du har det och jag önskar verkligen att du snart blir bra igen. Låter härligt med en mysdag med lillasyster, underbart!



Kram kram

2011-09-08 @ 21:25:21
URL: http://emmasvitadrommar.blogspot.com
Postat av: lillasyster

åhh denna hemska bild på oss! haha ser ju helt färdig ut ;)

2011-09-08 @ 21:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0