Slut

 
Hej ! 
 

Oj, här var det extremt längesen som jag var här, lusten och inspiration av att blogga har inte funnits och därför har jag tagit en väldigt enkelt beslut. 
Efter 3 år som bloggerska, otaliga projekt, flera liter vitfärg och över 1000 bilder så har jag beslutat att jag ska sluta blogga !
Jag tycker själv att jag har varit väldigt ärlig om  vissa saker som har hänt i mitt liv under denna perioden medans andra har jag aldrig bloggat ett ord av... För jag tycker att en  hel del saker ska man inte blogga om, iaf inte jag ! 
Mitt hjärta och Precious har fått sej en rejäl törn på sistonde, ska jag vara riktigt ärlig så känns det hjärtat har brustit. Det ä en underliggande sorg som vi måste lära oss att leva med och en sorg som underlättas av när en ny glädje kommer tillbaka i våra liv igen.
Så Jag väljer att fokusera på att försöka bli frisk eller friskare, komma tillbaka jobbet, eller ja livet faktiskt.. 
O som det känns just nu har bloggeriet ingen plats!
 
Vill tacka alla er som har följt oss, kommenterat och stöttat oss !
Kanske när lite av allt ä läkt så kanske lusten att blogga kommer tillbaka =)
 
Så på återseende <3
 

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Hej vännen!

Har undrat om det hänt något eller varför du inte bloggat....
Jag hade ju oxå en paus för ett tag sedan...
Fy så tråkigt att du slutar, hoppas verkligen att du får lusten tillbaka för jag tror det är bra att skriva/skriva av sig även om man inte skriver om allt såklart!
Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt som hänt!

Stor KRAM & Gott Nytt År!!!

2012-12-31 @ 17:45:22
URL: http://lizaslantliv.blogspot.se
Postat av: Jennys gömma

Hej vännen!
Fint, men sorgligt skrivet...!
Så tråkigt att du bestämt dig för att sluta blogga. ):
Men jag förstår dig också. Det tar mycket tid och det måste finnas glädje i det hela.
Hoppas att du får må bättre och kanske kommer tillbaka såsmåningom! :)
Jag önskar dig allt gott inför det nya året,
ge aldrig upp hoppet!
Många kramar Jenny

2013-01-01 @ 14:41:46
URL: http://jennysgomma.blogspot.com
Postat av: evelina

Hoppas allt ordnar sig i ditt liv och att du till slut får ett bra 2013. Allt gott till dig och dina kära.

2013-01-01 @ 21:32:14
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se
Postat av: Spessartin

Klart att du ska fokusera på dig själv och må bra. Det är det allra viktigaste man kan göra. Kommer blogglusten tillbaka får du väl starta en ny blogg och köra igång.

Krya på dig!

2013-01-02 @ 07:30:14
URL: http://spessartin.blogg.se
Postat av: Hobbykällaren

Ví önskar dej ett bra nytt år, och ta hand om dej nu. Kramar från oss.

2013-01-02 @ 11:33:19
URL: http://www.hobbykallaren.blogspot.com
Postat av: Om Ett Hus

Tråkigt att du ska sluta blogga, men du ska självklart fokusera på dig själv och din familj! Det är det allra viktigaste! :) Bloggvärlden finns kvar om du ångrar dig!

Ha nu ett super bra 2013!

Mvh Susanné

2013-01-02 @ 22:44:05
URL: http://ometthus.blogg.se
Postat av: Tess

Usch vad tråkigt men du gör helt rätt!! Hoppas du finner glädjen igen och att ni får ett underbart år (det är många dagar kvar).

Har själv varit någorlunda samma sits med en sambo som fick social fobi och depressioner och det var 5 tunga o tuffa år men vi klarade det. Givetvis har du svårare eftersm du har en smärta som ingen kan hjälpa men tro mig, ljuset blir bra igen.

Önksar dig nu alla lyckokramar för det är du värd och hoppas som sagt att allt blir bra.
Kramar i massor från en som kommer sakna dig o dina mysiga inlägg <3

2013-01-03 @ 10:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0