favorit i repris

Hej alla !!
Tack för alla snälla kommenterar om hissgardinen =)
Då var det måndag igen och ny vecka. Har en massa ärenden som behöver göras och dom mesta involverar telefonen. Jag har varit sjukskriven så länge nu att det är vissa försäkringen som kan lösas ut nu och som vanligt måste en massa papper skickas efter och fyllas in. Har ett samtal att ringa sen tror jag är allt färdigt..
Hej och håå.. !!  Men lika bra att skicka in när allt ä samlat. Inbillar mej att processen går fortare då.
Mellan alla dessa samtal så har jag försökt att ta mej an den enorma tvättsamlingen, kan inte förstå hur mycket tvätt det blir av bara två personer !!
Lite får jag skylla mej själv för jag har bytt kuddfodral på alla 14 ( !!!! ) kuddar som ligger på sängen. Köpte några nya kuddfodral när jag var på IKEA sist.
Det ä många kuddar men en av mina stora inredningsmotton är
Det får alltid plats med en kudde till ;)

Kuddarna är en himla blandning mellan hemmasydda, IKEA, Jysk och MIO.
Vårat sovrum är faktiskt inte helt vitt, möblerna är dock vita men sovrummet går i blåa toner.  På alla ställen vi har bott på har sovrummet gått i blått. Tycker kombinationen vitt och blått ä helt ljuvlig. Tycker om den idén att sovrummet ska vara en fristad och har försökt inreda med saker som både jag och Precious tycker om.
Sen ska ju blått vara vilsamt och avslappnade =)
Ett väggord ä ett måste ! =)
Vårat sovrum är som resten av Skokartongen väldigt liten och har önskat många gånger att det vore lite större. Jag vill hellre ha ett stort sovrum än kök.

I sovrummet finns oxå små saker av allt det jag tycker xtra mycket om,
Vårat bröllopskort hänger så klart här, ett gammalt fönster med hönsnät
Ett vitt ljushus, lyktor i fattigmanssilver och den stora vita kannan som jag tycker så mycket om. Det ä inte alltid som det är blommor i men idag så ;)
Nu väntar mera samtal och tvätt för mej :/
Hoppas ni alla får en bra start på veckan !!!

Kommentarer
Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

VINN MEDLEMSKAP HOS WORLD OF SHAPE! VILL DU GÅ NER I VIKT ELLER BARA KOMMA I FORM. PÅ 30 DAGAR KAN DU FÅ FANTASTISKA RESULTAT! :)

DET ÄR SUPER ENKELT ATT TÄVLA, INGA KONSTIGA REGLER OSV.

http://overleva.vimedbarn.se/tavling-tavling/

2012-02-20 @ 20:53:33
URL: http://overleva.vimedbarn.se
Postat av: Carro

Hej !



Vilket underbart sovrum, det syns att det är ditt Anna, helt i skokartongens stil =)

Kramar

2012-02-20 @ 22:00:16
Postat av: anette borg

Heeej vännen min :) Ja du jag vet hur det är med alla papper som ska skrivas mm.

Så fint du har i erat sovrum. Jag var på Indiska i dag och hittade så många nya fina kuddar. Ska ha någon färg i vardagsrummet men kan inte bestämma mig. Men det lutar åt den blå/turcosa färgskalan. På Indiska hade de hur mycket av den färgen som helst!

Ha det så gott !<3

Krmakram<3nettan

2012-02-20 @ 22:14:32
URL: http://dagdrommarivitt.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0