Award

Hej !
Blev så glad häromdagen när jag såg att jag hade fått en award av supergoa Nettan som har bloggen Dagdrömmar i vitt med motiveringen
Ha tålamod vännen, du klarar det
Den här utmärkelsen ges till inspirerande bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter.
Tanken är att man ska ge vidare utmärkelsen till fem nya bloggar
Tack så mycket Nettan, tänk att nått sånt lite kan göra så mycket =)
Nu är jag dock så tråkig att jag inte kan välja ut endast fem bloggar, det finns så många fler som jag verkligen älskar och inspireras av.
Mina absoluta favoriter hittar ni till höger =)
Annars blir det en lugn helg här i Skokartongen, jag ska försöka ta nya tag och ge mej på symaskinsbordet igen.. Nya numret av jeanne'darc hoppas jag ge mej massa inspirationen.
Ni som har följt bloggen känner igen mitt problem med symaskinsbordet..
Det började ju så här
Som jag VERKLIGEN INTE  var nöjd med och efter många grejing och plocking så har det sett ut så här nästan hela hösten och vintern
Gillar inte detta så mycket heller, så min plan är att riva ut allt och börja om från början. ¨
Kom gärna med förslag  !!
Vad har ni planer under helgen ?
Önskar er alla en mysig fredagkväll <3
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: vicki

Tycker absolut du ska ha jalusiet kvar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0