Hissgardin

Hej !!
Vilket underbart väder det är här i Värmland idag, solen skiner och det droppar ifrån taket på altanen.
HÄRLIGT !!
Dom fyra djuren är ute på baksidan och lapar sol och riktigt njuter, så kul och se =)
Jag har tyvärr en riktigt tråkig dag med massa tråkiga samtal som ska ringas men nu är det gjort och det känns bra.
Fick nått roligt på posten idag =) En ny hissgardin till det lilla fönstret och en ny sängkappa..
Så iväntan på värme och vår så får det lilla fönstret i trappavsatsen vara vårigt med en ny blommig hissgardin.
Tyvärr är det så ljust att bilderna blir mörka men lite syns det allt ;)
Mönstret i hissgardinen är så sött !!!
Är riktigt nöjd med trappavsatsen !!!! Undra bara hur det länge det varar ;)
Om sängkappan hinner torka så kanske jag hinner lägga upp bilder på den ikväll !!
Nu ska jag sätta mej tillsammans med katterna på baksidan
LOVELY !!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vi verkar ha samma härliga väder här också med solsken och takdropp! Ljuvligt!

Vilken gullig gardin. Alltid kul med lite nytt, speciellt nu när det gåt mot vår.

Ska bli kul att se sängkappan sen. Har du köpt den eller sytt? Fast sy verkar aningen krångligt kanske....iallafall för mig....:)

Kram/ Nettan

2012-03-01 @ 15:59:27
Postat av: Maria - Bloggdesigner

Du har verkligen jättefint hemma måste jag säga =)

2012-03-03 @ 19:18:46
URL: http://photographybyristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0