Soligt !!!

God kväll !!!
Tyvärr så kommer bilderna på sängkappan imorrn, den ligger i torktumlarn nu och NEJ jag har inte sytt den utan den är köpt på JOTEX och är helt ljuvligt =)
Så istället så blir det bilder på mina "bebisar " som har njutit i solen idag =)
Signe
Herr Alfie och Bagherra




När dom passade på att sola sej så passade jag på att så den första, det blev chilipeppar och smultron.
Tycker det är så roligt med blommor och trädgård fast jag är egentligen är ganska dålig på det.. Men jag brukar så lite blommor och grönsaker varje år.
Så det är xtra kul att börja och miniväxthus jag ropade in på auktion i somras kom väll till nytta =)
IKEA har ett litet växthus nu och till ett bra pris oxå, är lite sugen på det
Är det nån som köpt ett sånt och tycker det är bra ? Eller dåligt ??

Ska in till smärtcentrum imorrn så kanske jag skulle svänga in på IKEA...
Skulle behöva lite mera tyg, fick massa presentkort när jag fyllde år så idag utnyttjade ett och köpte en lampfot och skärm.. Har dock sytt en egen lampkjol men den blev inte den bästa..
Jaja, mycket att fundera på, !! Hoppas allt ä bra med alla er i Blogglandia, har väldigt dåligt att besöka er under veckan.
Det får bli en runda imorrn =)

Kommentarer
Postat av: Ekenäsliv

Har inte sett det där växthuset på IKEA, är det nytt för i år?

Andas är viktigt. När jag hade galet ont fick jag möjlighet att gå på medicinsk yoga, det var underbart!!! Hjälpte verkligen mig att komma liite mer i kontakt med min kropp som inte lydde mig.

Stor kram till dig!

/Anna

2012-03-01 @ 21:41:32
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: Vardaxlyx

Hej hopp söta bloggvän!!

Jag vill önska dig och din familj en kanon bra kväll och en helg!

Ta väl hand om dig så syns vi kanske imorgon =)

KRAMIZZZZ

2012-03-02 @ 17:37:41
URL: http://vardaxlyx.devote.se
Postat av: Linda

Mysigt växthus! Det ska jag kolla nästa gång jag är in på IKEA.

2012-03-02 @ 23:17:44
URL: http://liilah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0