Nervös

Hej igen !!
 

Oj va roligt med alla kommentarer och särskilt Tess som följt mej sen 2010, så otroligt roligt och jag kan inte beskriva i ord vad alla goa kommentarer betyder för mej!
Tack sååå himla mycket !!
 
Kände att jag va tvungen att blogga igen för hela mej är i uppror, jag ä nervös, spänd och förväntansfull inför imorgon.
Det ä ju faktiskt 50 % chans att jag blir bra, att jag slipper detta helvete och Precious och jag kan börja leva igen. 
Men det ä lika stor chans att elektroden eller ryggmärgsstimulatorn som det heter inte fungerar.. 
Då är allt som vanligt igen och mitt enda hopp står till Sahlgrenska som jag ska till nästa vecka.. 
Min bristningsgräns ä nära nu, tycker jag har gråtit hela helgen, allt som jag äter kommer upp, jag sover inte, har varit vaken sen 2 varje dag denna veckan.. Trots mediciner vaknar jag..
Jag är så trött men kan inte sova för jag har ont.. 
Ska prata med smärtdoktorn innan ingreppet imorrn, han är så bra och han måste hjälpa mej.. 
 
Har försökt att greja lite för att hålla bort tankarna och när jag var på erikshjälpen igår hittade jag en lång strutaktig ampel.. Beige men jättefin, 10 kr kostade den och den tog jag snabbt =)
Så nu har den fått två lager vit färg, har sprayat den, JAG inte precious har målat den ;)
 
Var inte nöjd med hjärtan på tråd som stod på kökshyllan så den fick vara i ampeln och det blev riktigt lyckat så nu hänger den i vardagsrummet =)
 
 
Har två andra hjärtan på tråd i vardagsrummet som växer och frodas så jag hoppas att denna oxå gör det =)
 
 
Nu ska jag för samla ihop, varva ner och bara hoppas morgondagen kommer fort och allt går bra !
 
<3

Kommentarer
Postat av: Vicki

kommer gå jättebra! Håller alla tummar o tår gumman <3 kram i massor!

Postat av: evelina

Håller tummarna för dig. Jag önskar verkligen att det fungerar för dig. :) All pepp! Ha det gott :)

2012-09-02 @ 21:43:51
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0