Glad Påsk?



Mår bättre idag, ingen feber och det " akuta onda " är borta. Mår mest illa och väldigt handikappade trött. Beror säkert på inflammationen och antibiotika kuren. Har orkat äta idag iallafall, yoghurt, en korv m. bröd o en smörgås. o lite några polkagrisar. Det får duga, inte världens nyttigaste mat  men det skiter jag i just nu, huvudsaken är att jag äter. Hoppas bara att det får stanna i magen. Trots att jag mår kroppsligt bättre idag känner jag deppig o nere idag. Detta med magen är väldigt jobbigt tycker ja, det tär på mej väldiga. Det mest jobbigt är att jag inte känner mej som mig själv. Den riktiga Anna behöver inte lägga sig o vila 1 timme efter ha varit på stan med mamma i nästan två timmar och den verkliga Anna hade redan ätit upp allt i godisskålen och inte bara tagit två polkagrisar. Sen är jag rädd för att få ont igen, nästan så paniken växer när jag känner att den börjar mola under revbenen, jag vet vad som komma skall och det är nått vedervärdigt.. Doktorn sa ju till mej att VILA, VILA och åter VILA, inflammationen måste få läka och det gör den inte om jag ska härja runt. men ja vill härja runt, o inte ligga i soffan o sova bort hela dan.. Men det blir väll bättre allt eftersom, antibiotikan gör sitt.. Såå nu har jag beklagit mej och hävt ur mej allt, men vart annars ska man beklaga sej än på sin egen blogg ? =)

Haft syster yster hos mej under eftermiddagen och hon har hjälpt mej att göra klar alla ägg.. dom blev så bra att jag kommer nog att behålla alla själv.



Vem tror vad med och va mest i väggen? Slog ner ägg, tuttade på alla fjädrar och allmänt förstörde?

Joo Herr Alfie så klart..

Nu snart ska vi kolla på serien V som börjar idag på Canal + serie..
Glad Påsk !!!


puss o hej


Kommentarer
Postat av: Vicki

Ett sånt ägg kanske hamnar på Lugnadalsgatan 16???????? ;)) Gillar det som va på bilden i förra inlägget, får komma o få lite pysseltips av dig tror jag =) kramelikram,

lider med dig med ditt magont, vet hur det känns :(

2010-04-02 @ 12:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0