Har ni träffat min Precious??

Jag träffade Precious första gången på försommarn 1999 då jag skulle börja nian efter sommarlovet och Precious hade precis muckat från lumpen. Jag var 15 år och hade mina otrroligt snygga tandställning kvar, var ca 30 kg lättare, hade hår nästan ner till rumpan. Precious var 20 år, ca 10 kg lättare och hade sina blonda kalufs i en mittbena. Det tog hela sommaren och halva hösten innan vi blev ihop, 8 oktober på Viken i Åmål av alla ställen. Snabbspola 11 år och här sitter vi nu, äldre, tjockare!, me kortare hår och gifta.  Jag har gått ur nian, tagit studenten och tagit min sjuksköterskeexamen och haft Precious bredvid mej alla gångarna. Jag har sett Precious börjat jobba, tagit körkort, klarat sitt målarprov och vuxit upp.. Eller vi har vuxit upp med varandra, eller nästan... Töntigt det låter men det är faktiskt sant... Varken Precious eller jag hade hade bott någon annanstans när vi flyttade ihop 2002 eller tänk den lyckan när jag tog körkort ( japp, jag tog mitt körkort först) och vi kunde ta bilen och handla och inte gå och bära alla kassar från domus till gläntan. Hur namnet Precious kom till kommer jag inte ihåg men Daniel har blivit kallad för Precious låååångt innan sagan om ringarna filmarna.

Idag fyller Precious 31 år, han är vuxen nu, 30+, har smååå gråa hår i tinningarna, några fler rynkor.. O jag år 26 år, 25+, full av rynkor kring ögona, tjockare men utan tandställning. Han är min man nu och jag är hans fru. Helt otroligt vad tiden går fort egentligen och hur saker och ting kan bli och utveckla sej. Det finns ingen som jag tycker som mycket och älskar som Precious och det finns heller ingen annan som jag kan reta på mej så mycket på..  Så Stort Grattis på din Födelsedag min älskade Precious


Kommentarer
Postat av: Tess

GRATTIS!!!!!!!!!!! =)

2010-04-13 @ 22:20:22
URL: http://www.mellanskitochrosor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0