Härliga Lördag

Ja då var lördagen nästan slut och jag har haft en väldigt bra lördag. Har inte gjort nått särskilt utan bara gått här och smågrejat här i skokartongen. Ibland är väldigt skönt å inte göra någonting utan bara va hemma och glo. Nu är jag ju hemma ändå eftersom jag är sjukskriven men det är nått annat och va hemma när alla andra oxså är det. Alla andra = Precious t.ex.
När jag har mina mest intensiva veckor på jobbet tycker jag att vi mest säger hej till varandra på kvällarna när jag kommer hem och sen sova och när jag kommer hem på dagarna så brukar jag oftast vara mer död än levande. Det tar på en väldigt att sitta ca 2 timmar i bil varje dag hur konstigt det än låter. Så därför är det så himla mysigt när vi både är lediga på helgen och vi kan bara umgås men så brukar det oftast inte va. När vi är ledig så så är det oftast nått som ska grejas mä eller som måste ordnas. Men denna helgen ska vi inte härja med nått utan bara ta det lugnt, precious har vart väldigt trött under veckan så det är nog gött för han att verkligen ta igen sej och vila under helgen och jag ska ju helst inte härja för mycket, orkar förresten inte det heller.
 På söndag är det sista dagen med antibiotika och sista veckan som jag ska vara hemma om allt går som är tänkt. Gick skit på travet idag oxså, fyra rätt.. hade inte suttit fel med lite extrapengar nu.. men men... 
Ska fortsätta kolla på filmen nu.. 


Appropå nått helt annat.. några såna hära lyktor står högst upp på önskelistan just nu.. !!  


Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0