In i dimman igen...

Jaha, efter ca 3 veckor hemma är det dags idag igen, tillbaka till verkligheten, tillbaka till cambio cosmic, meddix, paw och patienter så klart. Känns både bra och dåligt, nja inte dåligt precis men pirrigt och nervöst ifall jag får ont. Och om jag får ont, hur ont, orkar jag jobba klart?, kommer jag må illa?.. Usch vill inte tänk på eländet...
Ska fokusera på positiva istället, är så pass pigg nu att jag förhoppningsvis klarar av att jobba och har inte haft ont på några dagar nu. Ska bli kul och träffa Ylva igen och andra arbetskamrater förstås..

Precious är glad över att jag börjar jobba igen, ( tror jag iallafall), då får han tv helt för sej själv och slipper titta på biggest loser, hollywoodfruar och alla andra skitprogram som han tycker att jag tittar på. Ska tilläggas att han inte tittar på biggest loser eller hollywood fruar. När dess programmen går är han som försvunnen, brukar allt hitta han nere i källarna sittandes och spela. Så det går allt ingen nöd på han... =) Men har ju vant sej att jag jobbar kvällar och nätter så han tycker nog att det är skönt och vara ensam nån gång han oxså.

Har varit riktigt redig idag och gjort matlådor så Precious bara har att värma, passar bra när jag är halvdöd imorgon eftermiddag...
Ska halla mej lite och ladda upp...

Puss o hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0