Nu är jag ARG!!!!

Nu är jag arg och förbannad, sur, grinig och ledsen allt på en gång. Är så himla less på ha ont... Ska döpa om bloggen till klagobloggen, eller ondabloggen... Tycker att hela mitt liv just nu handlar om ont och passa sej för att inte få ont.. Detta suger....Har inte haft nått riktigt ont på ca 1 vecka och har verkligen skött mej. Har inte ätit nått rökt, för kryddat (förrutom när precious fyllde år), ingen gul lök, ingen gurka eller sallad, ingen grön paprika, inga ägg.. Men ändå mol och mal det, krampar och håller på... Fattar inte varför dä gör ont nu... Hade varit en annan sak om jag hade ätit nått som jag vet att får ont av.. men icke.... Tanken med bloggen är den ska va fylld med massa roliga projekt. bilder på fina saker och inte rad efter rad av att jag har ont och det är eländigt här och där..
Nu får det vara nog... Nu du gallgång, nu är det krig, ska du jävlas med mej ska jävlas med dej.... !!!!

Kommentarer
Postat av: vicki

usch o fy! Vet precis hur du känner dig, de månaderna innan de op mig va nog de värsta jag varit med om, kunde inte äta nåt tillslut, fanns mot slutet inget samband med att jag ätit fel, fick ont ändå :(((.

Krya på dig o hoppas de kan göra nåt åt det snart! Kramen!

2010-04-16 @ 12:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0