Nu händer det saker !!

Ja det gör det verkligen... Fick både deklaration idag och papper från mag/tarm mottagningen. Har fått tid 29 april och ska ta en maaaassa prover innan, 10 rör för att vara exakt..Fick en bra doktor eller jag har bara bra erfarenheter av honom när han har vart jour och så. Andra kollegor har oxså sagt att han är bra, så det känns ju bra. Så nu får jag hoppas att tiden går fort fram till tjugonioende och det onda håller sig borta. Nu kanske det elände är på väg bort.. !!! Så de känns bra.
Fick bra besked ang skatten oxså,  både jag och precious får tillbaka.. men vet inte exakt hur mycket jag får tillbaka eftersom resorna inte är med..
Har oxså under förmiddagen beställt en hissgardin som kommer bli superfin i köket.. Så bara bra saker än så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0